Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Anouk Sande - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen!! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Anouk Sande - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!!

Door: anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 April 2010 | Nederland, Naaldwijk

Hoi!

Heel veel leesplezier en ik hoop ook van jullie te horen!

• 02 April 2010 - 16:56

Marit:

Lieve zus,

Heel veel plezier! Ik zal je missen, maar 3 maanden zijn zo om!

Kusjes

• 02 April 2010 - 17:49

Marjon:

Anoukie goed van je dat je toch een blog bent gestart. Kunnen wij lekker meeleven met je en berichtjes sturen.
    We gaan je missen, maar zoals Marit zegt: 3 maanden zijn zooo voorbij.
    O ja, blijf ajb niet aan zo´n klein pindaatje hangen ;-)
    Kusssssssssss

• 03 April 2010 - 09:21

Désirée:

hey anouk,

ik ben het niet met marjon eens hoor, zo'n pindaatje is best leuk als je hem maar mee neemt naar huis. Over een jaartje of 10 krijg je dan van die schattige kleine pindaatjes!

wordt vervolgd....

• 03 April 2010 - 15:43

Marieke:

Hai anouk!

veel plezier, alvast een goed reis! ik vertrek de 16e naar Thailand! xx

• 05 April 2010 - 10:56

Marieke Roodhart:

nog 1 nachtje!
    Goede reis & veel plezier xx

• 05 April 2010 - 13:52

Suus:

Ha Anouk, nu kan ik je toch volgen.. heb me gelijk aangemeld voor nieuwsalert hoor! Schrijf maar lekker veel, als je er de tijd voor krijgt.. Wij zullen aan je denken... kusss van ons..

• 05 April 2010 - 20:05

Majron:

Dees is uit op een zak borrelnoten Anouk... laat je niet gek maken hoor ;-)
    Goede reis lieverd en je weet het: Have Fun!

• 06 April 2010 - 05:09

Taar:

Hee lieve zuss!!

Ik volg je!!
    Echt super veel plezier, je bent nu net weg. Ik ga je heel erg missen, maar zoals Marit zei; het gaat zooo weer voorbij!!
    Geniet er van!!

• 06 April 2010 - 09:05

Bernadette Veenstra:

Heee Anouk!! heel veel plezier en een goede reis! Ik ga he verhalen ook zeker lezen:)
    Kus

• 07 April 2010 - 08:55

Andrea Ruud En Joore:

Ha Anouk,
    Heel veel succes met je stage en we willen je verhalen beslist lezen. Groetjes

• 07 April 2010 - 12:06

Marian:

Ha Anouk,

We wensen je heel veel succes en kijken uit naar je verhalen.

lieve groetjes uit Poeldijk

• 07 April 2010 - 17:57

Marjon:

Héé Anoukie,
    Ik weet dat je bent aangekomen en dat het heeeel warm is daar. Ben benieuwd naar je eerste verhalen.
    Hier was het vandaag ook 25 graden...spring is on its way!!
    Dikke kus,

Plannen gewijzigd

18 Mei 2010

Ziekenhuis
Anouk

Hoi! Dinsdag 6 april vertrek ik dan eindelijk naar India! Na veel emailtjes heen en weer is mijn stage en alles er om heen geregeld! Ik ga naar Sangli, waar ik de mensen van Yerala Food Projects ga helpen met het verbeteren van de marketing van hun producten. Deze producten zijn ketchups, pickles en jams die gemaakt zijn door mensen met de hulp van een soort micro-krediet. Ik zal hier 3 maanden aan werken, maar natuurlijk ook de indische cultuur opsnuiven. Ik houd jullie via deze site op de hoogte van mijn leven in India! De laatste dagen voor mij gaan nu in! Ik ben nu begonnen met lijstjes maken, laatste spulletjes kopen en dan nog inpakken en van iedereen afscheid nemen! Heel veel leesplezier en ik hoop ook van jullie te horen! xx

Actief sinds 02 April 2010